Klacht: Bezorger helemaal niet langs geweest.

op 10 oktober 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag de hele dag thuis geweest, staat er in één keer op de track en trace dat er een afleverpoging is gedaan en ik niet thuis was. Dat ik naar een pick-up store moet gaan om het af te gaan halen. Heb uitzicht op de ingang. Geen auto van DPD gezien. Ben maar in de brievenbus gaan kijken, maar nee hoor, geen notificatie, briefje, helemaal niks. Er is gewoon helemaal geen afleverpoging gedaan. Niet de eerste keer dat dit gebeurd bij DPD.

Gewenste Oplossing:

Als er dit keer een echte afleverpoging wordt gedaan. Zie niet in waarom ik weer naar een winkel moet gaan om iets af te gaan halen, als DPD niet eens langs geweest is. Klant betaalt voor aflevering aan de deur. Dan heb je je daar ook aan te houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 oktober 2019 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Richard,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat jouw pakket niet thuis is geleverd.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

We zien jouw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
DPD​​​ Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Richard_79