Klacht: Bestelling niet geleverd!

JordiW op 03 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 20 april 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen dat de levering van je pakket niet voorspoedig is verlopen. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat het pakket al retour geleverd is bij de ontvanger en ik...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 3 april 2017

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend over een niet geleverde bestelling, die op 3 april 2017 tussen 12.00 en 13.00 uur bezorgd zou worden. Na meerdere contactmomenten met de klantenservice, waarin werd beloofd dat het pakket later op de dag zou worden afgeleverd, kreeg de klant te horen dat de bezorger niemand had aangetroffen, terwijl de klant de hele tijd thuis had gewacht. Uiteindelijk werd de klant geadviseerd om het pakket zelf op te halen bij een ophaallocatie.

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag een bestelling gedaan. Bestelling zou vandaag Maandag 3 April 2017 geleverd worden door DPD Pakketservice volgens Track&Trace tussen 12.00 en 13.00 uur. Helaas, is er geen bezorgen langs gekomen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, mijn bestelling zou alsnog afgeleverd worden tussen 15.30 en 16.30 uur. Helaas, weer geen bezorger. Na opnieuw contact te hebben gezocht met de klantenservice zou ik teruggebeld worden. Even later werd ik teruggebeld met de mededeling dat de bezorger is langs geweest maar niemand heeft aangetroffen. Ik heb de hele tijd tijd in de huiskamer zitten wachten, er is niemand langs geweest, geen briefje achtergelaten en geen contact gezocht. De klantenservice vertelde mij dat ik het pakket maar op moest gaan halen bij een ophaallocatie. Zeer slechte service dit! De klantenservice was ook zeer onvriendelijk en onwelwillend ik werd voor leugenaar uitgemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als ik vandaag mijn pakket op het afgesproken adres krijg afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 april 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JordiW
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM