Klacht: Afleveren van mijn pakket in de kliko?

op 09 oktober 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag kreeg ik van mijn bestelling van DPD het bericht per e-mail dat zij het pakker hadden afgeleverd op nummer 19, mijn buren en dat daarvoor getekend was. Ik ben gelijk vanuit mijn werk dus naar mijn buren gegaan om het pakket op te halen, echter wisten zij van niets en was er geen pakket afgeleverd en hebben zij er dus ook niet voor getekend.

Ik dacht, misschien bij de andere buren, echter ook daar was niets afgeleverd. Ik ben dus naar binnen gegaan er heb mijn postbus geleegd, daarin lag een briefje van DPD wat niet ingevuld was, vreemd… of toch wel? in de witte bovenrand stond met pen geschreven: Blauwe kliko !!!. Ik dacht, ze zullen mijn pakketje toch niet in de kliko hebben gegooid? JAWEL, het is echt waar, deze bezorger van DPD had het echt in de kliko gegooid!. Sorry, maar dit kan dus echt niet, wat een debiel zeg.

het pakketnummer is: 0522 8942569668

Ik verwacht van DPD dat zij deze chauffeur op het matje roepen en hem vragen naar dit belachelijke incident. Vervolgens verwacht ik een welgemeend excuus van DPD en van de betrokken chauffeur. Hij gooide mijn pakker ter waarde van 100 euro in een kliko!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 oktober 2019 om 09:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door grafiron