Klacht: 1550 2609 6169 43 K pakket niet bezorgd!

[email protected] op 26 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 2 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Stefan, Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is absoluut niet onze normale gang van zaken! Wanneer je afspraken met ons maakt, mag je hier absoluut van uitgaan dat deze worden nageleefd. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 26 mei 2017

Een klant van DPD heeft een klacht ingediend over de niet-bezorging van een pakket dat op 26 mei tussen 14.17 en 15.17 uur geleverd zou worden. Na meerdere belletjes naar DPD, waarin een nieuwe bezorgtijd werd beloofd, bleek het pakket uiteindelijk terug in het depot te zijn. De klant uitte zijn onvrede over het niet nakomen van afspraken en de impact hiervan op zijn situatie.

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou op vrijdag 26 mei tussen 14.17-15.17 bezorgd worden. Dat is niet gebeurd! Heb gebeld met dpd en de chauffeur zou mijn pakket tussen 17.00-18.00 bezorgen. Dat is nu ook niet gebeurd. Nu zie ik op track en trace dat mijn pakket terug is in het depot van Veenendaal. En dat was om 17.14. Nu ben ik heel boos. Ik wacht met smart op mijn pakket omdat ik het dringend zaterdagochtend nodig heb. Beetje jammer allemaal! Ik vind dit niet kunnen. Als je afspraken maakt, moet je ze ook nakomen, zelfs 2x op een dag een afspraak niet nakomen. Vind ik een slechte zaak! Tenzij er een zeer goede reden daarvoor is!

Mvg

S.P. Castanja
Stuijvenburchstraat 79
6961CV

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket zaterdagochtend voor 10.00 uur bezorgd kan worden. Dan ben ik nog een tevreden man.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 juni 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM