Klacht: dpd pakket kwijt!!!

op 09 juli 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb op vrijdag, 4 Jul 2014 een bestelling gedaan bij gorilla sports het pakket bevatte 2 zendingen.1 zending heb ik na 2 dagen ontvangen de andere zending niet. na 2 dagen dpd bellen weer gebeld en je raad het al… het pakket is spoorloos! dit is TE belachelijk voor woorden.hoe kan je een heel pakket met een lengte van 120cm kwijtraken!? of u personeel drukt pakketjes achterover of er is iets anders aan de hand .voor deze belachelijke bezorg service heb ik 12 euro moeten betalen.
ik zal dan ook nooit meer iets online bestellen bij bedrijven die werken met dpd

ik wil per direct mijn pakket ontvangen want heb er al voor betaald. aan (we gaan het uitzoeken) heb ik niks.
dit moet gewoon zo snel mogenlijk worden opgelost

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Allereerst excuses, ik ga het uitzoeken.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:10 geantwoord

Beste Mandy,

Destijds heb je contact met mijn collega gehad en ik ga er vanuit dat jullie samen overleg hebben gehad.
Ik ga daarom deze melding dan ook nu sluiten.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Fijne dag!
Groeten Kari