Klacht: download snelheid

op 04 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een contract voor 250 Mbps download snelheid en met de speedtest van Ziggo komt ik tussen de 2 en 11 uit. Dit is onacceptabel. Alles aan de hand van de meldingen, handleidingen, en andere info getest, met een UTP bedrade situatie, blijft verschrikkelijk traag. Zou meer Mbps van 200 naar 250 hebben sinds 01-10-17 maar het is weer 15/20 jaar terug in de tijd. Eerst de TV instellingen met allerlei codes dat het signaal niet goed zou zijn in een onveranderde situatie, nu ook het internet. Wat een vreselijk bedrijf is dit toch. In deze tijd, met alles zoals het moet aangesloten, komt je op een snelheid van voor de eeuwwisseling. Hoe kan je dat nu nog accepteren terwijl glasvezel mogelijk is. Van UPC naar Ziggo en dan naar de 500 Mbps, kan bijna niet wachten……………………….

Gewenste Oplossing:

ALS IK SNELHEID IN INTERNET KRIJG EN DAT DE BELOOFDE 250 MBPS IN UW EIGEN SPEEDTEST BOVEN DE 100 KOMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dijkstra AE