Klachten over Douwe Egberts

Douwe Egberts is Nederlands bekendste koffieleverancier. Grote kans dat u al jaren de dag begint met een kopje koffie van dit merk en inmiddels al vele... Lees meer >

Statistieken van Douwe Egberts in de categorie Koffie

20 klachten gemeld
1.8 /10
11 stemmen

Douwe Egberts Complimenten

Geen isoleerkannen voorradig

Klacht van Mevr Geerlings op 05 augustus 2023 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

Kan met mijn DE punten geen isoleerkannen kopen bij de Blokker online. Ze zijn steeds niet voorradig . Frustrerend dit wacht er al heel lang op. Kunnen jullie deze niet leveren aan de Blokker winkels? Lees meer

punten

Klacht van sylvia van der lem op 01 juli 2023 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

goedeavond ,ik koop iedere week 2 zakjes senseo cappuccino pads wat erg lekker smaakt maar waarom zitten er op dat zakjes geen punten zo loop ik wel me punten mis. Lees meer

Beschadigde cups

Klacht van Thea muller op 29 april 2023 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

Ik gebruik DE cups maar heb nu al een paar die zo beschadigd zijn dat ze niet in het apparaat kunnen. Ik vindt dat wel slordig aangezien de cups niet zo goedkoop zijn. Lees meer

Zakjes koffie

Klacht van Ivanka Meulenbeld op 24 april 2023 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

BESTE, Ik ben al jaren fan van jullie zakjes latte nu heb ik altijd moeite om de zakjes open te maken , middenin een tip om dat te veranderen zodat ik geen schaar erbij hoef te pakken Vr gr... Lees meer

Storings monteur

Klacht van Rene vink op 08 maart 2023 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

Ik heb een horeca bedrijf en douwe egberts laat mij al 2 dagen wachten op een monteur voor onze koffie machine. Gister heeft een werknemer op zijn vrije dag de hele dag zitten wachten,ze zouden tussen 0.900 uur en 0.10.00 uur... Lees meer