Klacht: Douwe Egberts Winkels

op 26 juli 2017 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

Ik ben vanmorgen uit Rhoon naar de gedempte Rotte gereden in Rotterdam om een bezoek aan een van uw winkels te brengen, wat schets mijn verbazing dat deze winkel al een tijd niet meer bestaat deze staat nog wel op de site vermeld, ben richting huis gegaan en de klantenservice gebeld, daar kreeg ik een engels sprekende dame aan de telefoon om vervolgens een medewerker aan de lijn te krijgen, ik legde mijn probleem voor en kreeg te horen dat ik met mijn klacht maar naar een Blokker moet gaan en zij gaf te kennen dat ik zelf maar moest uitzoeken welke Blokker met de D.E. samenwerkt.WAT IS DIT waar is een klantenservice dan voor, vergeet niet dat hier een hoop tijd in gaat zitten om nog maar niet te praten over de kosten die ik maak, wij zijn al jaren gebruiker van D.E. artikelen en maken al jaren gebruik van de KOFFIE.

Hoogachtend J.P.Wijnties

Als ik serieus en snel antwoord van u krijg

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douwe Egberts

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douwe Egberts nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jp.wijnties