Klacht: Douanerechten en bestelling

op 02 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Al diverse malen ben ik in contact getreden met Light in the box over mijn €21,- die ik terug zou krijgen.
Met ticketnummer :12167006.
Hierop hebben ze geschreven dat ik daar idd recht op had en zouden dit direct retouneren. Na diverse keren te hebben gevraagd hoe het ervoor staat kreeg ik een berichtje dat ze dit op 4 maart zoudenal reeds hebben verwerkt maar nu 19 maart is er nog steeds niets gestort terwijl er op 4 februari een bevestiging kwam van terug storten en dat dat maximaal 30 dagen kom duren. Nou er gebeurt dus helemaal niets. Ook heb ik van 1 bestelling me geld netjes geretouneerd gekregen en van een andere bestelling kan ik me geld niet terug krijgen maar moet genoegen nemen met een tegoed en ik vind dit zeer kwalijk want de kans bestaat dat als ik van dit tegoed een bestelling plaats het weer aankomt en dat ik weer douanerechten moet betalen dat ik weer eeuwig op mijn geld moet wachten.
Zou echt nooit iemand aanraden iets bij dit bedrijf te kopen.

Ordernummers : 1601160416552184 (geld retour gekregen)
1601110216480826 (Krijg hiervan geen geld retour)
maar een tegoed.
Ticketnummers : 11950621 en 12167006 over de douanerechten

Ik zou nu heel graag willen dat ze me € 21,- douanerechten overmaken per direct zoals ze al diverse malen hebben belooft.
En ik wil graag horen dat ik niet straks weer achter me geld aan kan blijven gaan het liefste zou ik gewoon mijn geld van mijn bestelling ook geretouneerd krijgen...want waarom de 1e bestelling krijg ik wel retour mijn geld en de andere bestelling niet.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht joke van Bruggen

1 jaar geleden - Ze praten dat het opgelost zou zijn maar er is nog helemaal niets opgelost en er wordt steeds dezelfde melding gegeven het gaat naar de financiële administratie en dan sluiten ze snel het ticket maar het geld retourneren ho maar ze komen steeds met een soort van briefje waarin staat dat het gestort zou moeten zijn maar er is niets gestort en ook bij navraag op de bank is totaal niets bekend

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 17 mei 2016 om 10:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door joke van Bruggen