Klacht: Ik wacht op pakket vanuit de UK

ErnaAngi op 08 september 2021 over Douane Belastingdienst in de categorie Belastingdiensten

Na een LAT RELATIE van 15 jaar is mijn verloofde helaas overleden. Hij woonde in Engeland, dus ik vloog regelmatig naar hem toe en vice versa. In zijn huis lagen ook mijn persoonlijke dingen zoals kleding, toiletartikelen en andere persoonlijke dingen. Deze worden nu door zijn dochter naar mij opgestuurd, met tussenpozen, als zij tijd heeft. De inhoud is voor mij van grote emotionele waarde. Het laatste pakket, dat is aangetekend, ligt nu al sinds 19 augustus bij de douane volgens het track and trace nummer van Royal Mail( your item is currently with customs in the destinations country). De inhoud van het pakket is van mij, al sinds jaren, dus geen aankoop van een webshop, ik heb een bewijs van verzending, ik kan beschrijven wat de inhoud is. Ik wil heel graag mijn eigendommen terug!

Ik wil het pakket binnen 1 week in huis krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douane Belastingdienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douane Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ErnaAngi