Klacht: Dossier in 2008 afgesloten met doorgaande betaling

op 05 december 2012 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

ik moest schulden aflossen met in betaling van 20€ per maand heb ik geregeld met een periodic betaling via internet bankering, dat was in 2008, heb ik echt niet in de gaten gehouden, vandaag heb ik Van Arkel gebeld,ik hoorde dat ze doen niet aan terug betaling, ik vraag me af, waar is all dit gelg gegaan als z Van Arkel heeft het niet ontvangen????

ik wil gewoon mijn geld terug, dat is geen klein bedrag, het gaat om 240€ per jaar, dus 2008 tot 2012 moet je tellen !!!

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Oueslati