Klacht: testproduct Upsize

op 28 februari 2020 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik kreeg van jullie een telefoontje om een product uit te testen om de borsten de verstevigen. Het was een actie, als de test goed was gelde het 11 gratis zeiden ze me.
Ik heb een product getest, was totaal geen gewenst resultaat van versteviging. Kreeg irritatie naar langer het gebruik. Product deed helemaal niet wat ze aan de telefoon hadden beloofd!?
Ben heel gestopt met dit product. . Heb nadien alles heel snel terug gestuurd omdat het geen goed resultaat.
Dan volgde al snel de herinneringsbrieven om de producten te betalen. Terwijl het over een test product eerst ging, als het goed was betaalde je 1 product na het testen?
Uiteindelijk blijven de herinnering betalingen komen! Nu ook met herinnering en dagvaarding als het product niet betaald wordt?!
Alles is geretourneerd nadat het test product helemaal niet goed was.

Doordat alles correct terug geretourneerd was van de producten.

Wens ik dat de herinnering betalingen stoppen.

Mvg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 02 maart 2020 om 10:06 geantwoord

Geachte mevrouw Minnen,

Wij hebben uw retour inderdaad op tijd ontvangen. Daarna hebben wij u een aangepaste rekening gestuurd, omdat u 1 product gebruikt heeft.
Helaas heeft u hier nooit op gereageerd.

Ons bedrijf hanteert geen 'niet goed-geld terug' beleid.
Op de retourbon die u heeft meegestuurd, staat duidelijk vermeld wat onze retourvoorwaarden zijn.

Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door nancy minnen