Mijn Klacht:
Ik kreeg van jullie een telefoontje om een product uit te testen om de borsten de verstevigen. Het was een actie, als de test goed was gelde het 11 gratis zeiden ze me.
Ik heb een product getest, was totaal geen gewenst resultaat van versteviging. Kreeg irritatie naar langer het gebruik. Product deed helemaal niet wat ze aan de telefoon hadden beloofd!?
Ben heel gestopt met dit product. . Heb nadien alles heel snel terug gestuurd omdat het geen goed resultaat.
Dan volgde al snel de herinneringsbrieven om de producten te betalen. Terwijl het over een test product eerst ging, als het goed was betaalde je 1 product na het testen?
Uiteindelijk blijven de herinnering betalingen komen! Nu ook met herinnering en dagvaarding als het product niet betaald wordt?!
Alles is geretourneerd nadat het test product helemaal niet goed was.
Gewenste Oplossing:
Doordat alles correct terug geretourneerd was van de producten.
Wens ik dat de herinnering betalingen stoppen.
Mvg
