Klachten over Dorivit.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Dorivit.nl zijn gemeld. Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 2 Gezondheidswinkels

144 klachten opgelost
4.2 /10
64 stemmen

Aanmaning

Klacht van op 13 december 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Vorig jaar alle bewijsstukken naar deurwaarder Swier cs gestuurd alsook bewijs van retour, beweren vandaag aan de telefoon nu net de zaak te hebben gekregen??!! Mail van deurwaarder gekregen deze week dat ik gratis verpakking moet betalen, 52 €... Lees meer

Ik heb een masker besteld voor mijn haren en heb na de tweede gerinnering heeft mijn vriend 118 euro betaald mijn vriend Benoit Willems krijg ineens een mail van gerechtsdeurwaarder swier cs een bericht onmiddellijk betalen wij hebben bewijzen naar... Lees meer

Compliment van Boubsi op 08 november 2018 over Dorivit.nl

Top, dat we zo toch tot een oplossing zijn gekomen!
Graag ontvang ik de factuur voor het gebruikte potje.
Mvgr Nazia

Compliment van Zoe 30 op 08 oktober 2018 over Dorivit.nl

Dank u ik was hopeloos . Nu kan ik weer tot rust komen.

Compliment van betty boop 29 op 12 juli 2018 over Dorivit.nl

Ik ben zeer tevreden met deze oplossing. Van harte bedankt.

Compliment van A.Doerga op 06 juli 2018 over Dorivit.nl

Tevreden met de oplossing. Had inmiddels wel 104 euro betaald. Vooralsnog ga ik ervan uit dat de 52 euro wordt geretourneerd

Compliment van Maroreta op 05 juli 2018 over Dorivit.nl

Ik vind het een heel goede oplossing! Kan ik dan Princess Hair ontvangen?

Compliment van Racheda op 18 juni 2018 over Dorivit.nl

Dag Esther

Ik heb uw mail gelezen en het is nu 18u. Pas morgen op 19 juni kan ik de ongeopende tubes opsturen en hoop ik dat ze uw bestemming tijdig bereiken. Kan u me nog het juiste bedrag meegeven aub? Bedankt voor uw inspannning en ik ben tzvreden met deze oplossing.
Vriendelijke groet Racheda

Compliment van Ecodik op 16 mei 2018 over Dorivit.nl

Ok, ik kan hiermee akkoord gaan voor 2 gratis flesjes ecoslim om opnieuw en juist te proberen! Misschien kunnen jullie ook nog eens nadenken over de verkeerde etikettering? Dus zoals ik U goed begrijp neem ik deze dus een uur na de maaltijd?
Bedankt voor de service!

Compliment van Truusbous op 02 mei 2018 over Dorivit.nl

Ik kan nu ruim een maand proberen. Want ik krijg twee flesjes toegestuurd. Mijn vertrouwen is dus terug. Wel heb ik doorgegeven dat ervoor gezorgd moet worden dat alle adviseurs dezelfde adviezen leveren. één flesje gaat hooguit 8 tot 10 dagen mee.