Klachten over Dorivit.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Dorivit.nl zijn gemeld. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 van 3 Gezondheidswinkels

138 klachten opgelost
4.2 /10
60 stemmen

Niet verstrekken van Jaaropgave 2017

Klacht van op 26 september 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Geachte mevrouw, heer, Begin september heb ik een aanvraag gedaan voor een Jaaropgave over 2017. Helaas heb ik niets mogen ontvangen. Het is wettelijk verplicht deze te verstrekken. Tot mijn grote verbazing heb ik 18 september van PayrollCity een mail ontvangen dat... Lees meer

Review van Zoe 30 op 08 oktober 2018 over Dorivit.nl

Dank u ik was hopeloos . Nu kan ik weer tot rust komen.

Review van betty boop 29 op 12 juli 2018 over Dorivit.nl

Ik ben zeer tevreden met deze oplossing. Van harte bedankt.

Review van A.Doerga op 06 juli 2018 over Dorivit.nl

Tevreden met de oplossing. Had inmiddels wel 104 euro betaald. Vooralsnog ga ik ervan uit dat de 52 euro wordt geretourneerd

Review van Maroreta op 05 juli 2018 over Dorivit.nl

Ik vind het een heel goede oplossing! Kan ik dan Princess Hair ontvangen?

Review van Racheda op 18 juni 2018 over Dorivit.nl

Dag Esther

Ik heb uw mail gelezen en het is nu 18u. Pas morgen op 19 juni kan ik de ongeopende tubes opsturen en hoop ik dat ze uw bestemming tijdig bereiken. Kan u me nog het juiste bedrag meegeven aub? Bedankt voor uw inspannning en ik ben tzvreden met deze oplossing.
Vriendelijke groet Racheda

Review van Ecodik op 16 mei 2018 over Dorivit.nl

Ok, ik kan hiermee akkoord gaan voor 2 gratis flesjes ecoslim om opnieuw en juist te proberen! Misschien kunnen jullie ook nog eens nadenken over de verkeerde etikettering? Dus zoals ik U goed begrijp neem ik deze dus een uur na de maaltijd?
Bedankt voor de service!

Review van Truusbous op 02 mei 2018 over Dorivit.nl

Ik kan nu ruim een maand proberen. Want ik krijg twee flesjes toegestuurd. Mijn vertrouwen is dus terug. Wel heb ik doorgegeven dat ervoor gezorgd moet worden dat alle adviseurs dezelfde adviezen leveren. één flesje gaat hooguit 8 tot 10 dagen mee.

Review van Fam.vanzijtveld op 17 april 2018 over Dorivit.nl

Bedankt voor de snelle reactie ,nu nog het rekeningnummer en factuurnummer .Zodat ik €59.00 kan over maken.

groeten monique van Zijtveld