Klacht: Retour

op 31 mei 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik heb me telefonische overlaten halen om motion free te bestellen a 59 euro
En detoxic voor 10 dagen a 52 euro.
Nu werkt de motion free. Niet het is het zelfde als spiroflor en ice power. Het blijkt bij binnenkomst dat ik het niet mag gebruiken proberen want dan mag het niet retour beetje belachelijk hoe kan ik nou weten of het een goed product is?

Daarom wil ik de Motion free retour sturen ik heb het geprobeert maar werkt voor geen meter. Van de detoxic merk ik ook niks maar zijn op en die betaal ik gewoon.

Dat ik binnen enkele dagen bericht krijg dat ik de Motion free retour kan sturen en mijn factuur 18779407 word verminderd met 59 euro.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 31 mei 2018 om 13:28 geantwoord

Geachte heermevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Allereerst vinden wij het heel jammer dat u niet tevreden bent over onze Motion Free. Het merendeel van onze klanten die de motion free hebben aangeschaft besteld het product opnieuw.
Helaas hanteren wij geen niet goed geld terug garantie, en nemen wij alleen ongeopende verpakkingen retour binnen 30 dagen.
Daar wij het uiteraard zeer betreuren dat u niet tevreden bent wil ik u graag kosteloos een ander product aanbieden uit ons assortiment.
U kunt deze uitzoeken op onze website www.dorivit.nl.
Graag hoor ik van u of u van mijn aanbod gebruik wilt maken en welk product u wenst te ontvangen.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet
Esther klantenservice Dorivit

Heeft op 31 mei 2018 om 22:22 geantwoord

Ik stuur de onaangebroken tube en aangebroken tube retour dan wil ik graag de 59 euro van mijn factuur af.

Bericht van Dorivit.nl

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij kunnen alleen ongeopende artikelen retour nemen. U heeft gebruik gemaakt van een aanbieding 21 gratis. Gratis artikelen zijn alleen gratis bij afname van het gehele pakket. wanneer u nu 1 ongeopend retourneert vervalt het gratis product waardoor de het bedrag op de factuur hetzelfde zal blijven. Helaas kunnen wij daarom niet tegemoetkomen aan uw wens 59 euro te crediteren. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd Esther klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door markanika