Klacht: oplichting

derya58 op 12 april 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wou het uitproberen door een extreem reclame dat zij maken via interner dat je in een week 2 tot 7 kilo kon afvallen ( wat dikke zever is ) ik wou alleen een pakje bestellen maar via telefonische gesprek hebben zij gezegd gehad van dat als ik er 3 zou kopen dat ik druppels en ecoslim er bij kreeg en dat ik alle niet geopende producten terug kon sturen op dat moment kon alles mag alles ik heb duidelijk gezegd van kijk ik ga eerst 1 doosje proberen als het niet werkt zou ik graag rest terug sturen ja dat mag en geen enkel probleem tot het op puntje bij paaltje kwam heb het een week geprobeerd 0 gram afgevallen dat 2 de week gebruikt 0 gram afgevallen dus dacht bel is terug om te vragen van kijk het werkt niet en zou graag 1 pakje terug sturen en in een keer kon dat niet meer ik kon het opsturen maar moest even zeer 177€ betalen dat was niet de afspraak en heb de klantendienst gebeld en kwam een heel onbeschoft persoon tegen die die mij 0% heeft geholpen enige wat zij zei was als je niet betaald krijg je deurwaarder dus DWINGEN ik probeerd het fatsoenlijk uit te leggen maar werd niet geluisterd. Op factuur staat duidelijke 3 black latte 177€ en de 2 andere producten gratis dus als ik 2 pakjes heb gebruikt is het 5959118€ want andere pakje heb ik niet gebruikt dus ik stel voor dat ik die 118€ betaald en die 1 pakje terug stuurt en niet moet betalen

Gewenste Oplossing:

ik zou graag 1 pakje terug sturen en geen 177€ maar 118€ betalen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 12 april 2019 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over de kwaliteit van ons product. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet het gewenste resultaat heeft bereikt met onze black latte. Uiteraard is de effectiviteit van de werking voor iedereen anders, aangezien ieder lichaam anders reageert op bepaalde ingrediënten. Daarnaast ben ik niet op de hoogte van uw verwachtingen voorafgaand aan het gebruik.

Wij horen veel positieve reacties en hebben het uiterste vertrouwen in ons product en wij vinden het erg vervelend om te horen dat het voor u niet heeft gewerkt. Heeft u het wel op de juiste manier gebruikt?

De belangrijkste bestandelen zijn actieve koolstof,kokosmelk, L carnitine en chroompicolinaat. Het product is geschikt voor dagelijks gebruik en heeft geen bijwerkingen. De mix van actieve ingredienten heeft een positieve invloed in drie stadia op uw lichaam. L carnitine bevordert de afbraak van vetten en helpt afzetting van lichaamsvet te voorkomen. Chroompicolinaat draagt actief bij aan het metabolisme van vetten en koolhydraten en verhoogt daarmee de stofwisseling . Actieve koolstof zorgt voor de algehele reininging van het lichaam en elimineert gifstoffen.
Wij adviseren deze als volgt te gebruiken:

In de ochtend nuttigt u een mager en gezond ontbijt.

De lunch vervangt u door de Black Latte
U dient 2 theelepels aan te maken met 200 ml water of magere melk dit mag warm of koud wat uw voorkeur heeft.

In de avond nuttigt u een gezonde magere maaltijd.

Vergeet niet uw verantwoorde tussendoortjes te nuttigen.
Het is belangrijk dat u om de 2 a 3 uur iets eet.

Verder is voldoende beweging en water heel belangrijk.
U heeft gebruik gemaakt van onze 3 plus 2 gratis actie.
Verpakkingen zijn alleen gratis bij afname van het hele pakket. Dit staat ook vermeld op de factuur.
wanneer u 2 ongeopende producten retourneert zullen we de factuur aanpassen naar een 2 plus 1 gratis ter hoogte van 118 euro.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet

Esther klantenservice Dorivit.

Bericht van Dorivit.nl

5 jaren geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Wanneer u producten wilt retourneren dient u ook de gratis verpakkingen die u heeft ontvangen bij te sluiten. Dit staat ook duidelijk vermeld op de factuur. Het heeft hierom ook geen zin om 1 verpakking te retourneren aangezien de factuur hierdoor niet zal veranderen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit.

Bericht van Dorivit.nl

5 jaren geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Producten zijn alleen gratis bij afname van het gehele pakket. Ook dit staat vermeld op de factuur. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet Esther klantenservice Dorivit

derya58

Heeft op 23 april 2019 om 16:25 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

zou graag een antwoord krijgen voor mijn maand om is

Bericht van Dorivit.nl

5 jaren geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Mag ik vragen waar u een antwoord op wilt? U heeft gevraagd 1 pakket te retourneren ik heb u daarop uitgelegd dat hierdoor de factuur niet zal veranderen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door