Klacht: Openstaand

op 26 mei 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gerechtsdeurwaarder heeft nog 146€ openstaan namens dorivit . Deze bestelling is terug gestuurd .maar hebben de rekening toch betaald nadat ze ons bleven aanmanen om te betalen. Nu beginnen ze na zo een lange periode weer opnieuw.nooit nog wil ik iets te maken hebben met deze firma.

Gewenste Oplossing:

Als dat stopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 28 mei 2018 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb het voor u nagekeken in ons systeem.
ik zie dat wij u destijds twee pakketten hebben verstuurd per ongeluk.
Daar dit onze fout was hebben wij een pakket gecrediteerd en mocht u deze behouden.
Ik zie niet dat er pakketten retour ontvangen zijn door ons en i zie ook geen betaling.
Heeft u voor een betaal bewijs en een verzendbewijs zodat ik dit kan uitzoeken voor u?
Met vriendelijke groet,
Esther Klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door Stl