Klacht: Ongeldige aamaanlng

op 25 mei 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Ik heb bij jullie iets terug gestuurd en krijg toch een aanmaaning om te betalen het gaat om dit product met nummer 100008107218755750 factuurnummer 18755750

Bij het niet meer ontvangen van aanmaning

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 28 mei 2018 om 09:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb het voor u nagekeken in ons systeem.
Hierin zie ik echter niet dat er producten geretourneert zijn.
Heeft u voor mij uw verzendbewijs zodat ik het kan nakijken voor u?
Graag hoor ik van u zodat we kunnen kijken wat er met uw pakket gebeurd is.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Esther Klantenservice Dorivit

Heeft op 28 mei 2018 om 12:15 geantwoord

Spijtig genoeg heb ik het bewijsje niet mee ik ben nogal naief daar in ik denk altijd dat als je iets opstuurt het ook wel aankomt ik heb dat doorgestuurd via een postpunt hier in Houthalen- oost limburg België is een kranten winkel ik heb het daaruit verstuurd ik heb het bestelde product dus niet meer ik had het nog niet eens opengemaakt omdat mijn vrouw niet akkoord was

Bericht van Dorivit.nl

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb nogmaals onze hele systeem nagekeken. Uiteindelijk heb ik gelukkig uw retour gevonden deze was in mindering gebracht bij een andere klant. Onze excuses hiervoor. De factuur is gecrediteerd er staat geen bedrag meer van u open. Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Zio19081957

1 jaar geleden - Dank u heel vriendelijk bedankt ik zal in het vervolg het retour bewijs bij houden vriendelijke groetjes ieracitano Giovanni

Alle klachten die gemeld zijn door Zio19081957