Klacht: oneerlijke praktijken

VER EECKE op 16 juli 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte
wij hebben een tube gebruikt, hebben de prijs van het aantal tubes die u ons opstuurde gedeeld en kwamen tot de prijs die wij betaald hebben, de rest hebben wij teruggestuurd. u dreigt onmiddelijk met een incasso bureau voor meer geld , ik zal het resterende bedrag betalen want anders word mijn vriendin de dupe van dit verhaal. ik zal de instanties verwittigen van deze praktijken. Met beleefde groeten Ver Eecke Aldegonda

Gewenste Oplossing:

ik heb liever niets meer met oneerlijkheid te maken , ik ben opgevoed geweest om eerlijk te zijn ,dreigen is zeer slechte reclame.
Met beleefde groeten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 17 juli 2018 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw Duparc
Hartelijk dank voor uw bericht.
U heeft gebruik gemaakt van onze 32 gratis actie de tubes zijn per stuk 59 euro.
U heeft er vier geretourneerd waardoor u er 1 dient te betalen.
Na het retourneren hebben wij u ook een aangepaste factuur gestuurd hierop was ook te zien dat het openstaande bedrag 59 euro betrof.

Hopende dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Esther Klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door