Klacht: Niet besteld, toch betalen. Dreigen met gerechtsdeurwaarders

op 14 januari 2020 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Mijn vriendin heeft iets ontvangen wat zij niet besteld heeft. Telefonisch contact 1 jaar geleden (!!!) Waarbij zij aangaven dat zij dit wel besteld heeft telefonisch. Toen wij vroegen of wij dan dat gesprek mochten beluisteren wilden zij dat niet. Dit vind ik ronduit triest want dan hadden we het hele verhaal in een keer kunnen oplossen. Er is aangegeven dat wij dit kosteloos wilden retourneren omdat het dus niet besteld is door haar. Dat accepteerden zij niet. Nu, een jaar later (!!) wordt er in een keer gedreigd met een gerechtsdeurwaarder. Als wij hen proberen te bellen krijg je geen contact. Ik vind dit ronduit schandalig. Er moet een gepaste oplossing komen. Maar niet op deze manier!! Ik hoop dat zij nu eindelijk eens contact met ons opnemen.

Als zij met een gepaste oplossing komen. En contact met ons opnemen via de telefoon!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 14 januari 2020 om 16:49 geantwoord

Heeft op 14 januari 2020 om 16:56 geantwoord

In verband met de AVG wet mag zij juist haar eigen gesprek beluisteren. Het gaat namelijk om haar eigen stem! Ze had het pakket kunnen weigeren inderdaad, als ze had geweten wat het was. Maar dat wist zij niet omdat er een doos om de doos zat! Het pakket is nog steeds ongebruikt en klaar om teruggestuurd te worden mits er een normale oplossing voor komt. Dit is geen manier van zaken doen lijkt mij zo. En daarbij staan jullie overal op het internet als oplichters bekend en staan jullie bekend om jullie bijzondere manier van zaken doen. Ik vraag jullie nogmaals met klem om met spoed telefonisch contact met ons op te nemen! En ik hoop dat jullie dan willen gaan meewerken aan een oplossing

Bericht van Dorivit.nl

4 maanden geleden - Geachte heer Hardijzer,Wij blijven bij ons standpunt. Hierbij sluiten we deze klacht.Met vriendelijke groet, Klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Job Hardijzer

4 maanden geleden - Dat dacht ik al wel ja. Droeftoeters

Reactie van de melder van de klacht Job Hardijzer

4 maanden geleden - Dit heeft niks met standpunten te maken. Het gaat niet om een mening van iemand Jullie maken en fout waardoor andere mensen jn de problemen komen. Ik zou maar eens gaan opletten hoe je met mensen om gaat en klanten. Stelletje oplichterss

Alle klachten die gemeld zijn door Job Hardijzer