Klacht: Niet bereikbaar

op 11 februari 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een product besteld via telefoon en nog niet gehad en als ik hun wil contacteren dan kan je ze niet bereiken of is het gsm nr waar ze me mee gebeld hebben niet in gebruik

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn product zou kunnen krijgen en ze tenminste bereikbaar zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 11 februari 2019 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Princen,
Hartelijk dank voor uw bericht.
wat vervelend dat u ons niet telefonisch heeft kunnen bereiken.
Heeft u rekening gehouden met het landnummer?
Vanuit Belgie toetst u het volgende nummer in 31852731755 .
Ik zie dat u bij ons de XtraZex heeft besteld echter is deze door het enorme succes momenteel uitverkocht.
Wij hebben u geprobeerd hiervan op de hoogte te brengen.
Omdat ook wij het heel vervelend vinden komen we u graag tegemoet door u een extra verpakking gratis bij te voegen.
Dit betekent dat u er geen 1 maar 2 ontvangt voor dezelfde prijs.
Wij verwachten dat we deze eerdaags zullen binnenkrijgen waarna we de verzending in orde zullen maken.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet
Esther Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Gerry12091978