Klacht: Lotion free

op 12 december 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Telefoon benadering de lotion free besteld 2 en je kreeg er 1 gratis . Ik heb het geprobeerd en kreeg een allergische reactie van zoals brandblaren heb er 2 terug gestuurd want die open was mocht je niet terug sturen nu krijg ik toch de rekening van 59 euro dit vindt ik niet terecht heb ze gebeld maar moet toch die 59 euro betalen terwijl ik brandblaren hiervan krijg . Ik mag wel een ander product uitkiezen en daar zit ik niet op te wachten. Met vriendelijke groeten conny Smulders

Als ik niks moet betalen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 12 december 2018 om 09:23 geantwoord

Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend dat uw brandblaren heeft gekregen. Het is echter hoogst onwaarschijnlijk dat dit van ons product is gekomen daar deze alleen natuurlijke producten bevat.
Uiteraard betreuren wij het zeer hebben wij u ook tegemoet willen komen door u een ander product aan te bieden. Helaas wilt u hier geen gebruik van maken.
Aan de factuur kan ik helaas niets veranderen.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet
Esther Klantenservice Dorivit.

Heeft op 12 december 2018 om 10:19 geantwoord

Ik vindt het zeer slecht ik heb het product maar 1x gebruikt en dan zoveel te moeten betalen vindt ik niet zo netjes ik ben bereid om bv 25 euro te betalen ipv gratis produkt . In afwachting van uw antwoord met vriendelijke groeten conny Smulders

Bericht van Dorivit.nl

5 maanden geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Wij kunnen u tegemoet komen door de factuur te delen. Dit zou betekenen dat de aangepaste factuur 29,50 zou bedragen. DE nieuwe factuur zullen wij u via de mail doen toekomen. Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit.

Reactie van de melder van de klacht Gayo 88

5 maanden geleden - Oke is prima