Klacht: Jeuk !!

op 17 december 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Hallo,

Ik ben helemaal niet te vreden wegens al 3 dagen vreselijk jeuk over me hele lichaam en dat ik telkens over me hele lichaam moet krabben !! Er staat helemaal niks over bijwerking.

Ik ben niet te vreden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 17 december 2018 om 10:32 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over de kwaliteit van ons product. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet het gewenste resultaat heeft bereikt met onze Eco Slim. Uiteraard is de effectiviteit van de werking voor iedereen anders, aangezien ieder lichaam anders reageert op bepaalde ingrediënten. Daarnaast ben ik niet op de hoogte van uw verwachtingen voorafgaand aan het gebruik.

Wij horen veel positieve reacties en hebben het uiterste vertrouwen in ons product en wij vinden het erg vervelend om te horen dat het voor u niet heeft gewerkt.
Het is hoogst onwaarschijnlijk dat uw jeuk klachten afkomstig zijn van ons product daar het alleen natuurlijke producten bevat.
Uiteraard betreuren we dit ten zeerste en om u tegemoet te komen wil ik u graag een gratis product aan bieden uit ons assortiment.
Graag hoor ik van u of u hiervan gebruik wenst te maken en welk product u wenst te ontvangen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet
Esther Klantenservice Dorivit