Klacht: herinnering factuur 18821318

op 02 februari 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 06 februari 2019 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht
Dit betreft de bestelling die u bij ons geplaatst heeft voor de Motion Free
Ik heb het nagekeken voor u en ik zie dat wij van UPS een afleverbewijs hebben ontvangen. Ook hebben wij hierna UPS gevraagd een GPS onderzoek te starten om te kijken of het pakket daadwerkelijk bij u is afgeleverd.
Doorgaans duurt het 10 werkdagen voordat wij de uitslag van dit onderzoek van UPS ontvangen.
Zodra wij een terugkoppeling krijgen zullen we u hiervan op de hoogte brengen.
Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet
Esther Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door lauwers marie jose