Klacht: heb nooit Dorivit bestelt

op 18 maart 2020 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 23 maart 2020 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Op 8 september 2017 heeft u een bestelling gedaan van Chocolate Slim via Facebook, waarna wij u gebeld hebben om de bestelling te checken. Op die manier weten we zeker dat de bestelling klopt en sturen we de bestelling toe.
Tot op heden hebben wij van u nog geen betaling ontvangen.

U heeft van ons incassobureau een aanmaning gekregen.
Graag wil ik u verzoeken om met hen contact op te nemen. Swier Gerechtsdeurwaarders CS te Amsterdam: https:www.swiercs.nlcontact.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door jordan07