Klacht: geen bestelling ontavangen

op 26 februari 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 26 februari 2019 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u het pakket niet ontvangen heeft. Het is eind december geleverd in een Access Point bij u in de buurt. Het pakket is gisteren in ons magazijn retour gekomen en de factuur zal gecrediteerd worden.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag,

Met vriendelijke groet,
Maartje
Medewerker klantenservice Dorivit
klantenservice@dorivit.nl

Alle klachten die gemeld zijn door 35156888