Klacht: Brief van deurwaarder

op 22 februari 2020 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Kenmerk 201721322 TH
2 jaar geleden had ik vermageringspillen besteld,Ik had een pakket van 59€ besteld, maar ze stuurden een pakket van 156 €, maar na 1 week gebruik, had ik nog steeds geen resultaat en heb ik al de rest van de pillen terug gestuurd naar Dorivit. Ik heb er nooit meer iets van gehoord, tot ik deze week een brief kreeg van gerechtsdeurwaarders Swier en dat ze meermaals aanmaningen naar me hebben gestuurd.
Ik heb nooit een aanmaning in mijn brievenbus gekregen, en nu moet ik 156 € 40€ incassokosten 5.69 € rente betalen.
Dorivit beweert ook, dat ze dit pakket nooit terug gekregen hebben, maar ik heb hier spijtig genoeg geen bewijs meer van terugzending.

Ik ben bereid om 59 € te betalen, ook al was ik niet tevreden over de pillen en ook niet over de 3 dubbele portie, die ze me hebben opgestuurd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 24 februari 2020 om 13:55 geantwoord

Beste mevrouw Stoffijn,

Helaas hebben we nooit een pakket retour ontvangen. Indien u dan geen tegenbericht krijgt, blijft de factuur gehandhaafd en gaat u uiteindelijk door naar het incassobureau. We hebben ook nooit reactie van u gekregen op betaalherinneringen, dan had u kunnen aangeven het pakket al retour te hebben gestuurd.

Heeft u voor ons nog een bewijs van retourzending? Indien u binnen 30 dagen na de factuurdatum heeft geretourneerd, kunnen we de factuur crediteren en de incassokosten kwijtschelden.

Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Stoffijn Hilde