Klacht: Black latte

op 12 februari 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

160 euro armer door dat veel belovende product black latte.Ondanks het strikt nemen van iedere morgen blacklatte een uitgeballanceerd dieët en sporten niet afgevallen maar zelfs 2 kg bij gekomen.Ik vindt het dus zeer misleidend en geld klopperij.Een vreselijk opgeblazen gevoel krijg je ervan…maar afvallen???????

Nergens mee

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 12 februari 2019 om 11:07 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over de kwaliteit van ons product. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet het gewenste resultaat heeft bereikt met onze Black Latte. Uiteraard is de effectiviteit van de werking voor iedereen anders, aangezien ieder lichaam anders reageert op bepaalde ingrediënten. Daarnaast ben ik niet op de hoogte van uw verwachtingen voorafgaand aan het gebruik.

Wij horen veel positieve reacties en hebben het uiterste vertrouwen in ons product en wij vinden het erg vervelend om te horen dat het voor u niet heeft gewerkt.
Omdat wij het uiteraard zeer betreuren dat u niet tevreden bent wil ik u graag een gratis product aanbieden uit ons assortiment.
Deze kunt u bekijken op www.dorivit.nl.
Graag hoor ik of u hiervan gebruik wilt maken en welk product u wenst te ontvangen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Esther

Heeft op 12 februari 2019 om 13:40 geantwoord

Ik wil niets meer van Dorivit,ik wil mn beloofde 10 kg kwijt...zooooo mooi verteld door de verkoper aan de telefoon ik wil mn geld terug...had het eigenlijk kunnen weten.

Reactie van de melder van de klacht Vladje

3 maanden geleden - Koop geen black latte,alleen je portomonee wordt er lichter van

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren het zeer dat u geen gebruik wenst te maken van ons aanbod. Mocht u zich bedenken dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet Esther klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Vladje

3 maanden geleden - Ik neem wel contact op met kassa oplichterij en geldklopperij.Jammer dat jullie rijk worden door dit soort verkoop praat.en mensen spullen aansmeren en dingen beloven die niet kunnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vladje