Klacht: Black Latte heeft geen enkel resultaat

op 15 februari 2020 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige klacht niet opgelost. Betreft het ontvangen van 5dozen Black Latte waarbij ik na de juiste manier van gebruik van 2 dozen geen enkel resultaat heb gehad(geen gram afgevallen) De prijs voor de 5dozen Black Latte was 177 euro. Ik heb binnen de 30 dagen na factuurdatum de overige 3 dozen teruggestuurd waarbij ik 13,05€ verzendkosten heb betaald. Nu heb ik een nieuwe factuur ontvangen van 118,00€. Ik weiger dit te betalen aangezien de prijs voor 2 dozen Black Latte op de site van Dorivit.nl 65,50€ bedraagt.

Gewenste Oplossing:

Een juiste oplossing is geld terug voor iets dat toch niet werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 28 februari 2020 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Carels,

Onze Black Latte is per stuk €59, ook op de website
U heeft op tijd, zoals afgesproken, de dichte verpakkingen terug gestuurd. Nu hebben wij deze van de factuur afgehaald.
U heeft twee dozen gebruikt en moet die dus ook betalen, ongeacht het resultaat. De factuur komt dan op €118.
Om u tegemoet te komen, kunnen we u een extra Black Latte toesturen, zodat u profiteert van onze 21 gratis aanbieding.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Dorivit

Heeft op 01 maart 2020 om 00:03 geantwoord

Wat ben ik met een extra doos als het toch niet helpt? Jullie hebben mij zelf aangepraat om die extra dozen erbij te nemen met de belofte om naar 10 kg gewichtsverlies te gaan.Dit is zeker geen reclame! Aangezien jullie mij een extra doos ter waarde van 59€ zouden geven,vraag ik dit niet te doen maar trek die 59€ dan af van die 118€.

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte heer Carels,Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen u niet de extra doos zenden, maar de factuur blijft gehandhaafd.Met vriendelijke groet, Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door CARELS PATRICK