Mijn Klacht:
goede dag ik heb bij dorvit een hairmasker besteld van prinses hair masker wat ik in 3 maanden termijn hebt netjes afbetaald de eerste verzending wat ik van dorvit kreeg aan de deur heb ik getekend om het pakket ten mogen ontvangen terwijl het pakket een dag en nacht gezicht crème bevat ik belde terug naar dorvit om het doorgegeven en een email gestuurd ik kreeg wel een telefoon van dorvit met excuses aangeboden en de nieuwe pakket direct voor me op de post zou doen en na een dag of 2 heb ik het ontvangen aangenomen van de postbode die ik ook daarvoor moest tekenen heb ik ook gedaan en de verkeerde pakket heb ik terug gestuurd met de post de pakket van hairmasker heb ik inmiddels volledig betaald en nu vraag dorvit mij om de verkeerde pakket ook te betallen want dien heb ik in ontvangst genomen wat is dit voor stelerij en mij naar een incasso bureau gestuurd waar ik dit zelf de verhaal vertelt krijg ik te horen dat ik 2 pakket in ontvang heb genomen eentje was verkeerd dabt was niet wat ik besteld hebt waarom moet ik de andere betallen die nik trouwens terug hebt gestuurd wat is dit aub help me hiermee
Gewenste Oplossing:
dat ze mij niet de verkeerden pakket laat betallen terwijl vanaf het eerste instantie niet mij fout was dast hun verkeerde pakket hadden gestuurd was niet mijn fout ik wil heel graag een nieuwe bestelling van mijn haitmasker doen maar mag niet omdat ik eerst de verkeerde pakket wat hun hebben gestuurd moet betallen dan pas dit is niet eerlijk
