Klacht: betaling van een pakket wat hun verkeerd heben gestuurd naar mijn

op 05 februari 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goede dag ik heb bij dorvit een hairmasker besteld van prinses hair masker wat ik in 3 maanden termijn hebt netjes afbetaald de eerste verzending wat ik van dorvit kreeg aan de deur heb ik getekend om het pakket ten mogen ontvangen terwijl het pakket een dag en nacht gezicht crème bevat ik belde terug naar dorvit om het doorgegeven en een email gestuurd ik kreeg wel een telefoon van dorvit met excuses aangeboden en de nieuwe pakket direct voor me op de post zou doen en na een dag of 2 heb ik het ontvangen aangenomen van de postbode die ik ook daarvoor moest tekenen heb ik ook gedaan en de verkeerde pakket heb ik terug gestuurd met de post de pakket van hairmasker heb ik inmiddels volledig betaald en nu vraag dorvit mij om de verkeerde pakket ook te betallen want dien heb ik in ontvangst genomen wat is dit voor stelerij en mij naar een incasso bureau gestuurd waar ik dit zelf de verhaal vertelt krijg ik te horen dat ik 2 pakket in ontvang heb genomen eentje was verkeerd dabt was niet wat ik besteld hebt waarom moet ik de andere betallen die nik trouwens terug hebt gestuurd wat is dit aub help me hiermee

Gewenste Oplossing:

dat ze mij niet de verkeerden pakket laat betallen terwijl vanaf het eerste instantie niet mij fout was dast hun verkeerde pakket hadden gestuurd was niet mijn fout ik wil heel graag een nieuwe bestelling van mijn haitmasker doen maar mag niet omdat ik eerst de verkeerde pakket wat hun hebben gestuurd moet betallen dan pas dit is niet eerlijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 05 februari 2019 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik heb dit voor u uitgezocht.
Het blijkt dat u 2 klantnummers bij ons heeft.
Op klantnummer 1000062151 heeft u een bestelling geplaats voor 5 eco slim voor 177 euro. hierop hebben wij betalingen ontvangen en hier staat ook niks meer op open.
Op klantnummer 1000119945 heeft u een princess hair besteld 3 stuks echter hebben wij hier een foutief product geleverd de psosilax. Wij hebben u toen verteld dat u deze mocht behouden en wij hebben u de juiste producten nagestuurd.
Echter hebben wij hier geen betalingen op ontvangen.
Dit dossier is dan ook uiteindelijk doorgestuurd naar het incassobureau.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet
Esther Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door dialla