Klacht: betaling aanmaning via link ideal

op 23 mei 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

wij hebben telefonisch na veel twijfelen en op aandringen van de verkoper ons laten overhalen want wij vonden het nogal duur, en de verkoper zei ons dat we dat in 2 termijnen mochten doen om de 2 maanden, nooit hebben wij iets gezien over 2 termijnen, opeens kregen wij een aanmaning voor het totale bedrag er stond een link om via ideal te betalen
vandaag kregen wij opeens een incassobrief tot onze verbazing nog steeds het volledig bedrag en kosten??? wij hebben contact opgenomen met zowel dorivit en het incassobureau, en wat bleek dorivit jullie dus vonden onze betaling niet terug heel bizzar, wij hebben hier nog klachten gezien en bljkbaar doen jullie dat nog met meer zo dat u gewoon uw klanten op kosten jaagt, want betalen via ideal dan ontvangt u direct het geld op uw rekening , dat u een slordige boekhouding voert kunnen wij niet aan doen dat is niet onze fout.

vanaf het bebruik van de zalf na 2 dagen kreeg ik er uitslag van en het dus naar een huidspecialiste moeten gaan om me daarvan te verhelpen en uiteraard dat probleem met het niet terug vinden van de betaling daar worden mensen alleen maar kwaad en ontevreden van dit zijn geen fijne en leuke herinneringen aan dorivit

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 24 mei 2018 om 11:38 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend dat er bij u het een ander mis gelopen is.
Uiteraard had u in termijnen mogen betalen wat vervelend dat dit niet juist gecommuniceerd is vanaf onze kant.
Wij hebben uw betaling inmiddels verwerkt in ons systeem, ook heb ik Swier Deurwaarders verzocht u dossier te sluiten.
Omdat wij dit alles zeer betreuren en het zeer jammer vinden dat uw vertrouwen in ons bedraag geschaad is wil ik u graag kosteloos een product uit ons assortiment aanbieden.
U kunt deze vinden op www.dorivit.nl.
Graag hoor ik of u hiervan gebruik wilt maken en welk product u wilt ontvangen.
Ik hop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Esther Klantenservice Dorivit.

Heeft op 24 mei 2018 om 12:01 geantwoord

een gratis product aanbieden, en dan weer kosten krijgen daar hebben wij echt geen zin, ons vertrouwen is volledig weg, en hoeven echt geen producten meer te ontvangen ookal is dat zogenaamd gratis, dan krijg je daar achteraf weer een rekening van en vinden ze de betaling niet en moeten incasso kosten betalen, sorry maar dat is geen goede oplossing, de oplossing zou zijn dat er een deel van de kosten teruggestort worden, omdat dorivit hun betalingen niet tijdig verwerkt moeten wij opdraaien voor extra kosten

Bericht van Dorivit.nl

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wanneer wij u kosteloos een product toe sturen om u tegemoet e komen ontvangt u daar uiteraard geen factuur voor. Helaas is het niet mogelijk om uw geld terug te storten hoe vervelend ik dit ook vind. Mocht u alsnog gebruik maken van ons aanbod voor een gratis product dan hoor ik dit graag. met vriendelijke groet, Esther Klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door neleh