Klacht: Bestelde artikel om te vermageren

Meneer clenaerts op 09 juli 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

J ik bestelde vermageringspillen eco slim ze stuurde mij 3 doosjes en ook een doosje chocolate slim en een doosje DETOXIC. Op mijn factuur staat 156 euro voor de 3 doosjes waar van ik maar 1 gebruikt heb en de 2 andere heb ik terug gestuurd de chocolate slim moest ik niet betalen en heb ik ook terug gestuurd en de DETOXIC was ook gratis zegden ze en die heb ik allemaal gebruikt en dat waren 20 pillen. En nu stuurde ze mij de rekening 104 euro betalen Nu vraag ik me af kan dat allemaal zomaar !!

Gewenste Oplossing:

Ik heb al 52 euro betaalt voor dat 1doosje eco slim ik ben tevreden als ik nu niets meer moet betalen .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 09 juli 2018 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Volgens onze gegevens heeft u gebruik gemaakt van onze 3plus2 gratis actie.
Producten zijn alleen gratis bij afname van het gehele pakket. Dit staat ook duidelijk vermeld op de factuur.
U kunt dit vergelijken met een aanbieding in de supermarkt 11 gratis ook hier dient u beide af te nemen.
u heeft 3 producten geretourneerd wat betekent dat u 2 producten heeft behouden en deze dienen betaald te worden. 52 euro hebben wij van u ontvangen wat betekent dat er nog een bedrag poen staat van 52 euro.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
met vriendelijke groet
Esther Klantenservice Dorivit.

Meneer clenaerts

Heeft op 10 juli 2018 om 11:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat hebben ze niet zo gezegd aan de telefoon die andere producten kreeg er gratis bij zeiden ze en nu moet ik ineens dat gaan betalen wat een deugnieterij is dat

Bericht van Dorivit.nl

6 jaren geleden - Geachte heer mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is ook duidelijk aangegeven op de factuur. Ik vind het heel vervelend dat dit niet duidelijk is overgekomen bij u. Helaas kan ik hier niets aan veranderen, hoe spijtig ik dit ook vind. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet Esther klantenservice Dorivit.

Alle klachten die gemeld zijn door