Klacht: als jullie iets doet vraag eerst goed het huis nummer aan de mensen

op 06 februari 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goeie morgen ik krijg hier een brief van jullie dat ik iets moet betalen waar ik niest van gezien heb voor het eerst klopt mijn huisnummer niet en heb zeker niets ontvangen er zijn andere mensen uit een andere straat dat komen geven ik kan daar zeker niet mee lachen heb dat nog nooit me gemaakt( boos) dus bij deze ik betaal iets dat ik niet gezien heb

Gewenste Oplossing:

zeker niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 06 februari 2019 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend dat het huisnummer niet juist was.
Wel jammer dat u ons dat niet eerder heeft aangegeven dan hadden we dit al lang kunnen oplossen.
Zullen we het pakket alsnog naar u versturen op het juiste huisnummer?
Met vriendelijke groet
Esther klantenservice Dorivit
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van half 9 tot vijf uur

Alle klachten die gemeld zijn door redbul