Klacht: afgebeld een dag na bestelling

op 12 juni 2019 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 12 juni 2019 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik zie in ons systeem geen melding dat deze geannuleerd is.
Heeft u dit telefonisch doorgegeven?

De retourtermijn voor alle producten is 30 dagen.
U kunt de ongeopende verpakkingen sturen naar:

Dorivit B.V.
Monitorweg 1
1322 BJ Almere

Bewaar het verzendbewijs goed. Mocht er iets verkeerd gaan met het verzenden van het pakket dan kunnen wij hiermee het pakket traceren. Wanneer wij het pakket retour hebben ontvangen zullen wij indien van toepassing uw factuur aanpassen.

Vergeet niet de gratis verpakking(en) mee te zenden. Deze zijn alléén gratis wanneer gebruik heeft gemaakt van een van onze aanbiedingen. Bijvoorbeeld: bij afname van 2 doosjes ontvangt u 1 doosje gratis. Bij aankoop van 3 doosjes ontvangt u 2 doosjes gratis. Er is geen sprake van gratis doosjes bij aankoop van 1 doosje.
U hoeft alleen te betalen voor de geopende verpakkingen. In dit geval zal u een nieuwe factuur van ons ontvangen.

De verzendkosten voor het terug sturen zijn op kosten van de klant. Wij versturen geen retourstickers.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Esther

Alle klachten die gemeld zijn door ellij van wanrooij