Klacht: Aanmaning

op 13 december 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar alle bewijsstukken naar deurwaarder Swier cs gestuurd alsook bewijs van retour, beweren vandaag aan de telefoon nu net de zaak te hebben gekregen??!! Mail van deurwaarder gekregen deze week dat ik gratis verpakking moet betalen, 52 € met 40€ 1.82€ kosten. Heb gebruikte verpakken in april 2017 betaald en aan de telefoon was door dorivit gemeld dat ik de gratis verpakking mocht houden zelfs bij terugzending!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik van dorivit een schrijvenMail krijg dat ik GEEN opstaande betaling meer heb bij hen en uiteraard ga ik die kosten van die deurwaarder ook niet betalen. Dit is pure oplichterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 13 december 2018 om 16:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Docx,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat u op 16-03-2017 een bestelling heeft geplaatst voor onze Chocolate Slim met een totaalbedrag van €156. Vervolgens hebben wij twee betalingen van telkens €52 van u ontvangen, bedankt hiervoor. Dit betekent dat u hierna nog een openstaand bedrag had van €52.

Helaas hebben wij deze betaling nooit van u ontvangen. U heeft hierover meerdere betalingsherinneringen en aanmaningen ontvangen maar hierop hebben wij geen reactie van u gekregen.

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie voor u is, maar helaas kan ik u hier niet verder mee helpen. Het openstaande bedrag is terecht en de incasso procedure blijft ook gehandhaafd.

Wanneer u specifieke vragen heeft over de incasso procedure raad ik u aan contact op te nemen met Swier CS.

Met vriendelijke groeten,
Lily - klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Martine.docx@athen

2 maanden geleden - Klacht staat op opgelost dit is niet het geval, is het mogelijk om alsnog een jurist hierover te raadplegen?

Bericht van Dorivit.nl

2 maanden geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb dit voor u uitgezocht. U heeft inderdaad toentertijd verpakkingen geretourneerd deze hebben wij ook gecrediteerd.De nieuwe factuur bedroeg toen 104 euro waarvan we 52 euro hebben ontvangen van u.Gratis verpakkingen zijn alleen gratis bij afname van het gehele pakket. Ook zie ik dat we destijds nooit geen herinnering hebben verstuurd naar u, dit is uiteraard niet onze werkwijze. Ik begrijp dat u heeft gedacht omdat u niks van ons heeft gehoord dat u geen betalingsverplichting meer aan ons had. Ik heb Swier gevraagd uw dossier te sluiten en wij zullen het openstaande bedrag crediteren. Voor u betekent dit dat er geen bedrag meer open staat. Ik hoop dat u tevreden bent met deze oplossing. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Martine.docx@athen