Klacht: Dopjes in de Wasmachine

op 23 juni 2016 over Atag in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben net een nieuwe wasmachine van Bouwknecht en dan doet de pomp het niet meer. Hij is dan nog geen 14 dagen in gebruik.
Komt er een monteur van Atag die naar een tijdje dopjes vind in de waterpomp.
In plaats dat dit onder de garantie valt mag men even afrekenen omdat dit niet van de machine afkomstig zou zijn.
Nu waren het rondes van 1 cm en 2mm dik. Maar hoe komen die dan in het pomphuis terecht.
1. Het zijn dopjes die al tijdens de fabricage in de machine zijn gekomen.
2. Ze zijn er later ingekomen.
Als het laatste het geval zou zijn hoe is dit dan mogelijk. Zelf het waterfilter was er nog nooit uit geweest.
Is die dan langs het filter gekomen. Dan heeft de fabrikant ontwikkelaar een steek laten vallen. Zij dienen met hun ontwerp rekening te houden dat er geen dingen in het pomphuis kunnen komen die verstoppingen kunnen veroorzaken. Dan is de fabrikant verantwoordelijk voor de ontwerp fout.
Nu wassen ze hun handen bij Atag zich in onschuld dat ze niet weten hoe dit kan.
De vraag is zijn er meer mensen die hebben meegemaakt dat dopje ed. in het pomphuis zaten. Dien dan alsnog uw klacht in bij Atag of via deze pagina.

Dat dit probleem degelijk wordt opgelost en het niet over de rug van de klanten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atag

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door norrod12