Klacht: Doorverwijzing Isala-kliniek Zwolle

op 09 augustus 2017 over UMCG in de categorie Zorginstellingen

Op maandag 07-08-2017 werd mijn echtgenote voor een geplande opname verwacht in het UMCG ivm een zeer gecompliceerde tweeling-zwangerschap.Bij aanmelden heeft men ons gezegd dat er in het ziekenhuis van Leeuwarden een bacterie heerste op de afdeling verloskunde , waardoor de patienten die in Leeuwarden waren opgenomen , acuut elders ondergebracht moesten worden.Met alle respect daarvoor .Aangezien mijn echtgenote en ik , via het Martini-Ziekenhuis , naar UMCG werden verwezen , en via UMCG naar Leids Universitair Medisch Centrum ivm TTS-Syndroom van onze ongeboren tweeling , maar uiteindelijk toch de behandeling van onze ongeboren tweeling in het UMCG mochten voortzetten , met daarvoor de geplande opname op 07-08-2017 , en gezien het gecompliceerde dossier , begrijpen mijn echtgenote en ik niet waarom er besloten is dat wij naar Zwolle werden doorverwezen.Wellicht zijn de patienten vanuit Leeuwarden nijpender , maar gezien ons gecompliceerde dossier zou ik graag van U vernemen wat de beweegreden is om in ons gecompliceerde casus ons naar Isala-kliniek in Zwolle door te verwijzen.

Ik ben tevreden wanneer ik een antwoord van U verwacht met de beweegreden waarom in mijn ogen ons zo gecompliceerde zwangerschap doorverwezen wordt naar een vierde ziekenhuis.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UMCG

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UMCG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daniellaleeftink@hotmail.com