Klacht: Doorrijder

op 12 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen 06:40 stond ik te wachten op mijn bus richting balk (lijn47). Tot mijn grote verbazing rijdt de bus zomaar door, terwijl ik duidelijk in het zicht stond. En dat heeft gevolgen gehad voor mijn werk. Door jullie chaffeur was ik veelste laat op mijn werk terwijl dat makkelijk voorkomen had kunnen worden. Fijne chaffeur !!

Gewenste Oplossing:

Wanneer die volgende keer wel stopt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 juli 2017 om 07:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Duphrie,

Ai, dat is niet zo mooi om te lezen. Balen dat je hierdoor te laat was op je werk! Ik geef het intern door zodat dit besproken kan worden met de chauffeur.

Excuses voor het ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Duphrie