Klacht: Doorrijden terwijl je wacht

op 03 augustus 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij gingen 02 – 08-2018 naar kvw optijd met de bus een dag ticket gekocht voor 6,5 € om heen en terug bij te wonen.
Om 23:50 stonden wij bij de bus en om 23:53 zou de bus komen.
En de bus kwam om 23:54, kwam de bus. Maa de reed gewoon door met nog een achterlijke zwaai.
Dit vind ik als bus maatschappij eg niet kunnen.
Ik moet ook hard werken voor mijn centen.
En jullie rijden gewoon door.
Ik als klant voel me in de steek gelaten.
En jullie zallen toch dit als standaard protocol voeren.
Ik kan wel janken huilen vloeken of boos worden.
Heeft toch geen zin want jullie horen dit aan en doen toch niks.
Nu heb ik mijn ouders uit bed moeten lichten om me naar huis te brengen.
Zeer maar ook zeer triest.
Ik denk de volgende keer wel 2 tot 5 keer na of ik met de bus ga.
Had ik maar een enkel kaartje gekocht.

Gewenste Oplossing:

Dat licht puur aan jullie wat jullie hier mee gaan doen.
Ik ben zeer ontevreden.
Wanneer ik tevreden ben als jullie gewoon jullie afspraken nakomen.
En zo'n probleem goed oplossen en niet met een telefoontje denken opgelost te kunnen hebben.
Want dat vind nog triester dan triest.
Goedkoop mee wegkomen.

Ik zou heel graag een oplossing willen en een reactie.
Ik voel me in de steek gelaten.
Met vriendelijke groeten steef selen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Steefselen, Wat jammer om te lezen dat de bus de halte voorbij reed waar jullie stonden te wachten. Ik kan me voorstellen dat je hier van niet blij van wordt. Om je klacht verder in behandeling te nemen hoor ik graag met welke bus je wilde reizen. Met vriendelijke groet, Sietse Klantenservice Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 augustus 2018 om 21:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Steefselen,

Helaas hebben we sinds 3 augustus 2018 niets meer van je gehoord.

We sluiten daarom deze klacht. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd nog reageren op de je klacht.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Steefselen