Klacht: Doorrijden buschauffeur

op 17 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond zojuist op de bus te wachten bij stadiom denbosch het gaat om lijn 158 die zou om 15:33 hier zijn. Hij kwam hier om 15:30. Terwijl wij onze hand op staken stopte hij voorbij de bushalte en toen we er naar toe liepen en dichter bij de bus kwamen reed hij weg. Zwaar associaal

Het vergoeden van de rit van stadiom denbosch naar centraal denbosch voor twee personen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 17 juli 2017 om 15:57 geantwoord

Hallo Jeffrey,

Uit jouw bericht begrijp ik dat lijn 158 te vroeg bij de halte geweest zou zijn waardoor je de bus te laat opmerkte en deze al voorbij is gereden. Je geeft aan nog gezwaaid te hebben naar de bus maar dat deze niet meer stopte.

Ik heb de ritgegevens van de rit erbij gehaald en hierop is te zien dat de bus niet te vroeg, maar juist 1 minuut te laat langs de halte is gereden. De bus vertrekt bij jouw halte om 15:29.

Op het moment dat men dan nog in het hokje staat of in gesprek is en niet tijdig al de hand op steekt als de bus er aan komt dan stopt de bus hier ook niet, het kan zijn dat deze alsnog stopte omdat hij jullie later alsnog gezien heeft maar ze mogen officieel niet ergens anders stoppen dan bij de halte zelf.

Sorry dat jullie hierdoor moeten wachten op de volgende.

^SH
Webcareteam

Heeft op 17 juli 2017 om 16:27 geantwoord

Hij zag ons missxhien wel telaat maar hij stopte nog wel, en toen wij er aan kwamen lopen ging hij weer weg rijden, het gaat er dus meer om dat hij ons wel gezien heeft en ook stopte maar gewoon weer weg reed

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffreykievits.