Klacht: Doorrijden bus 3

op 14 september 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Woensdagmorgen 13-9-2017 besloten mijn dochter en ik met de bus te gaan ivm het aangekondigde weer. We besloten om een bus eerder te nemen (8.08 bus 3 Kapelmeestershoeve) om toch op tijd op school en werk te komen. Rond 8.00 stonden wij bij de halte en er kwam nog een jongeman bij staan. Bus kwam aanrijden en met ons drieën deden we een paar stappen naar voren en staken onze hand uit (ieder afzonderlijk van elkaar). De buschauffeur deed het knipperlicht aan , minderde vaart stond bijna stil en reed vervolgens weer door (met ons drieën liepen we al mee). Iedereen in de bus keek net zo verbaasd als dat wij dat waren, we hebben geroepen en gezwaaid maar hij stopte niet.
Later op het bus station heb ik betreffende chauffeur aan gesproken op het gebeuren, zijn reden was dat wij alle drie niet duidelijk genoeg onze hand hadden opgestoken, wist niet dat wij mee wouden. Heb gevraagd hoe duidelijk je dit dan moet doen en gezegd dat het wel mal is dat dan toevallig iedereen het niet goed gedaan heeft die op dat tijdstip bij desbetreffende bushalte stond. ja beter duidelijk maken was het antwoord. Heb ook aan chauffeur aangegeven dat ik een klacht zou indienen, zijn antwoord “prima doe maar”! Door dit gebeuren kwam mijn dochter te laat op school (wat betekend dat je niet meer in de les wordt toegelaten), ik alsnog, ondanks dat ik besloten een bus eerder te nemen) te laat op mijn werk kwam. Erg jammer allemaal!

Hoe duidelijk moet ik laten zien dat ik met de bus mee wil? Een bos bloemen voor mij en mijn dochter zou wel op zijn plaats zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.Nauta