Klacht: Doorrijden bij halte

op 27 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond netjes bij de bushalte te wachten op mijn bus, ik zag hem aan komen rijden dus ik stond op. Ik stak mijn hand uit maar de bus reed gewoon door. Er zaten mensen in dus het was een bus met dienst.

Door deze actie van die buschauffeur kom ik te laat op mijn stageadres. Een tegemoetkoming zou prettig zijn. Het was bus 2 die overgaat in 4 in Tilburg op de middeldijkdreef om 8.57 (hij reed om 8.55 langs)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 juni 2017 om 09:32 geantwoord

Beste RensH,

Jammer om te lezen dat de bus doorreed. Heb dit gemeld bij de regio. Ik kan je via deze weg geen vergoeding geven. Ik adviseer je om daarvoor het contactformulier op onze website in te vullen: http://bit.ly/2sVFmoT

Excuses voor het ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door RensH