Klacht: Doorrijden

op 03 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben van kaatsheuvel met de 136 naar het busstation vredesplein gereisd, met als doel om over te kunnen stappen op de 300 naar den bosch. De chauffeur nam lang de tijd om te wisselen met zijn collega en had het incheckpoortje uitgezet en daarna weer aan, waardoor ik lang moest wachten tot ik kon inchecken. Toen ik uiteindelijk kon inchecken, kwam ik erachter dat ik te weinig saldo had. Ik wilde snel even overmaken, maar reed door, terwijl ik er niks aan kon doen dat het langer duurde. Hierdoor heb ik mijn aansluiting gemist, en ook mijn erg belangrijke afspraak voor school. Als hij even sympathiek was geweest en letterlijk 2 seconden had gewacht, was er niks aan de hand geweest.

Als mijn kosten worden vergoed van de onnodige reis van kaatsheuvel (europalaan) naar waalwijk (vredesplein) en weer terug. (Omdat het dus geen zin had om verder te reizen aangezien ik de afspraak zou missen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 juli 2017 om 17:57 geantwoord

Beste Erinb10,

Wat balen dat je niet snel kon inchecken en een aansluiting hebt gemist door een lange chauffeurswissel.

Je kunt een vergoeding voor je kosten aanvragen via http://bit.ly/2uieNuq.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv

^WB
Arriva Webcareteam