Klacht: doorlopende incasso van een mij totaal onbekend abonnement

op 25 juni 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt al jaren maandelijks geld van mijn rekening afgeschreven. Rond de 15 euro. Ik dacht dat het een abonnement van mijn dochters telefoon was maar dit blijkt helemaal niet zo te zijn. Diverse malen gebeld met T Mobile. Zij zeggen niet te weten hoe en/of waar het is afgesloten. Het telefoonnummer is hen niet bekend en mij vanzelfsprekend ook niet. En T Mobile zegt het ook vreemd te vinden dat er nooit gebruik is gemaakt, niet met bellen oid. Ik kon het helaas, helaas niet acuut stoppen maar het zou eindigen september 2016. Dat is nog steeds niet gebeurt. Ik ben nu wel een beetje radeloos en heb de incasso nu geblokkeerd.

Gewenste Oplossing:

Als dit stopt en het teveel betaalde bedrag retour wordt gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion van der Waarde