Klacht: doorlopen abonnenment

op 02 september 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het afsluiten van een abonnement van twee jaar op de Volkskrant is mij verzekerd dat het abonnement automatisch zou aflopen, na mijn vraag of ik dat persoonlijk nog zou moeten doen is er geantwoord dat dit niet noodzakelijk was. En wat denk je? Natuurlijk loopt het abonnement niet vanzelf af, het loopt gewoon lekker tot in de eeuwigheid door als je er niet zelf aan denkt om het op te zeggen.
EN DAT VIND IK DUS GEEN STIJL!!! Vooral omdat ik dat specifiek heb gevraagd, de betreffende student had dus de instructie om te liegen hierover of hij wist het niet ( nog erger ). Ik ben hier zeer ontstemd over en wens vanaf september niet te betalen voor de krant die nog tot 13 oktober op de mat valt.

Gewenste Oplossing:

Graag geen afschrijving voor de laatste maand ( oktober )

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alexandra Roodhorst