Klacht: Doorgereden

op 08 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond bij reusel busstation om de bus van half zeven savonds te pakken, ik stond hier netjes 15 minuten van te voren zodat ik de bus niet zou missen. De bus reed meteen door zonder te stoppen. Savonds rijd deze bus om het half uur, hierdoor moest ik nog een half uur wachten zonder enige zekerheid dat de volgende bus zou opdagen, daarnaast heb ik ook mijn afspraak gemist.

Ik zou een reden willen waarom deze bus niet stopte en aangezien ik mijn bustientje al Had geactiveerd zou ik graag een kleine vergoeding willen omdat ik ook mijn afspraak hierdoor gemist heb

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Ontevreden klant arriva bus, Wat vervelend dat de bus is doorgereden bij je halte en dat je nu je afspraak hebt gemist. Heb je voor mij je lijnnummer en eindhalte? Dan zoek ik de rit op in het systeem en vraag ik in de regio waarom dit is gebeurd. Ik raad je aan een verzoek in te dienen voor de vergoeding via https://www.arriva.nl/noordbrabant/service-contact/contact-met-arriva.htm. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Ontevreden klant arriva bus

4 maanden geleden - Het was lijn 319 en de eindhalte Was eindhoven

Arriva

Heeft op 08 augustus 2017 om 19:37 geantwoord

Beste Ontevreden klant arriva bus,

Ik heb het voor je nagekeken. Lijn 319 wordt niet gereden door Arriva, maar door Hermes.

Ik raad je aan je klacht bij Hermes neer te leggen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant arriva bus