Klacht: Reparatiekosten na anderhalve maand aanschaf nieuw rolluik

op 05 april 2017 over Doorfix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Na brandschade aan mijn rolluik( rolluik fuctioneerde wel!!). Heeft firma Doorfix nieuwe lamellen en onderdelen geplaatst. Kosten 850 euro.

Na anderhalve maand kreeg ik een storing. Rolluik ging niet meer naar beneden. Firma Doorfix gebeld. Deze kwam dezelfde dag nog( daarvoor een pluim!)
Echter na 3 dagen trek ik deze pluim in?
Ik kreeg een rekening van 179 euro voor fe gemaakte reparatiekosten. Er is mij vooraf niets medegedeeld dat kosten voor mij rekening zouden zijn. Ik ging er vanuit dat dit onder garantie zou vallen. Anders had ik dit niet gedaan, omdat er ook voorijkosten werden verekend.
Er werd gezegd dat er iets onder rolluik heeft gestaan. (Dit is niet het geval, dan zou er ook schade moeten zijn. Dat is er niet)

Ik heb contact gehad met mijn verzekeringen. Deze vinden dit een kwalijke zaak. Dit is geen service verlening.

Ik heb geen rechtsbijstandsverzekering. Ik heb de factuur van 179 euro betaald uit protest.
Verzekering gaf aan dat ik niet anders kan dan kosten te betalen, omdat dit anders een lang verhaal gaat worden

WAT ZIJN MIJN RECHTEN????

Een deel van de gemaakte kosten terug gestort al dan niet het totale bedrag.
En een excuus van de manager van Doorfix.

Een product van 850 euro betaald door mijn verzekering en na anderhalve maand reparatiekosten (179 euro)omdat lammellen bleven vastzitten.
Het is echt pure oplichting

Alle klachten die gemeld zijn door matrafreak