Klacht: Niet houden aan telefonische afspraak

op 29 juni 2017 over Doorfix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had gebeld hoeveel het ongeveer zou kosten om mijn rolluik te laten maken, het zou rond de 150,- zijn. Het kon iets duurder zijn als er meer lint nodig was. Snelle service en prima gemaakt… Totdat ik de rekening binnen kreeg 223,- ik gebeld en ze zeiden alleen maar ja, telefonisch is dat moeilijk in te schatten. Ik heb het 2x gevraagt… de voorrij kosten waren al 75,- de kosten van de materialen 40,- echt belachelijk. Ze zouden me terug bellen, ze moeten nog bellen…. geen style dit.

Gewenste Oplossing:

Al was het 20 a 30 euro duurder oke dat zou kunnen, maar ruim 70,- verschil vind ik echt niet kunnen. En dat ik dan ook gewoon niet terug gebeld word. Ik had ook nog screens nodig maar ik zoek wel een ander bedrijf....

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Doorfix over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanessa Dekker