Klacht: Factuur niet conform telefonische afspraak

Onze overhead deur had onderhoud nodig, maar het bedrijf dat deze nieuw had geleverd bleek failliet helaas. Op zoek naar een bedrijf die onderhoud kon verzorgen kwamen we uit bij Doorfix. Ik heb hen gebeld met de vraag wat een onderhoudsbeurt zou gaan kosten inclusief alle kosten, btw en voorijkosten e.d. Dit zou maximaal 120 euro ex btw zijn. Ik heb direct een afspraak gemaakt en er kwamen de volgende dag twee monteurs die blijkbaar ingehuurd waren. Ze kwamen met een busje voor rijden met andere reclame. Werkzaamheden keurig uitgevoerd, maar de factuur bleek 180 euro ex btw?!?! Navraag gedaan en toen zei de medewerker dat die 120 euro ex btw alleen gold als we een onderhoudscontract hadden. Misleiding van de bovenste plank natuurlijk. Ze wilden ook niets crediteren… Oh ja dat wilden ze wel, maar alleen op voorwaarde dat we een onderhoudscontract zouden afsluiten. Dag Doorfix!! Door de afhandeling van deze klachtprocedure werd de betalingstermijn van de nota logischerwijs overschreden. Stuurt Doorfix ook nog een incassobureau op ons af. Wat een belachelijk bedrijf zeg!

Als ze stoppen met bewust mensen duperen. Bij mij zijn ze niet langer welkom.

Alle klachten die gemeld zijn door info@autohuislandeweerd.nl