Klacht: Door storing al dagen geen sms en bellen mogelijk

op 11 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Door een storing en waarschijnlijk ook een hack van de website (inlogcodes) bij Simpel kan ik al dagen lang (vanaf eind juni al) niet meer sms-en of bellen. Gelukkig nog wel bereikbaar (gebeld worden). Via de helpdesk krijg ik alleen te horen dat er een storing is en dat de helpdesk het oplossen van de storing niet kan versnellen.

zsm weer in de lucht helpen en dan een compensatie voor alle dagen dat ik niet kan bellen en sms-en.
Is goedkoop dan toch duurkoop?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door B de Haan