Klacht: Door slecht advies een kinderstoel aangeschaft waar mijn kind niet in kan zitten…

op 05 juli 2017 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Wij hebben vorig jaar onze baby uitzet bij jullie gekocht waaronder een kinderstoel. Onze zoon is bijna tien maanden en kan nog steeds niet fatsoenlijk in jullie kinderstoel zitten. Op de kinderopvang en overal waar we komen zit hij wel goed in een kinderstoel. Het lijkt wel of de leuning te recht is waardoor hij scheef gaat hangen en onderuit zakt.

We zijn inmiddels op het punt gekomen dat we een andere kinderstoel willen aanschaffen aangezien er op termijn nog meer gezinsuitbreiding zal komen. Kunnen jullie iets voor ons betekenen? Deze kinderstoel is ons echt door het personeel geadviseerd. Ik kan mij niet voorstellen dat hier niet vaker klachten over komen. Ik heb een foto bijgevoegd van mijn zoontje waar hij in een stoel zit waar hij goed in zit en ook een foto van hoe scheef hij in de andere stoel zit.

Er is een reactie gekomen op mijn klacht die ik per e-mail heb ingediend:

eachte klant,

Wat vervelend om te horen dat de stoel niet bevalt.
We horen dit niet vaak, het kan zijn dat de ene stoel een smallere verkleiner heeft dan de ander,
Waardoor de kleine in de ene stoel rechter zal zitten dan in de ander,

Daar er geen fout is in het product (daar dit niet anders leverbaar is) kunnen wij die niet verhelpen met nieuwe onderdelen oid.
Ook is het zo dat goederen enkel binnen 14 dagen retour kunnen.
Daar deze al ruime tijd in gebruik is, is het niet mogelijk dit retour te nemen, daar met het product niets mis is.

Esther Frijters,

Baby-Dump B.V.
Esdoornstraat 22A
5682 CM Best

Behalve de klacht heb ik foto's meegestuurd waarop te zien is dat de kinderstoel kaarsrecht is en mijn kind in andere kinderstoelen wel fatsoenlijk kan zitten. Ongelofelijk dat er zo'n reactie komt terwijl we daar heel onze babyuitzet inclusief een babykamer hebben aangeschaft. Als er nu weer zo'n onbehoorlijke reactie komt, is het de laatste keer geweest dat ik er ooit nog kom. Natuurlijk zal ik ook mijn netwerk hierover inlichten hoe jullie met deze klacht zijn omgegaan. Een nette oplossing zou zijn als ik de kinderstoel bij jullie kan terugbrengen en bijvoorbeeld tegen een meerprijs een fatsoenlijke kinderstoel zou kunnen kopen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

Bericht van Baby-Dump.nl

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Willaert, Naar aanleiding van uw bericht op Klacht.nl heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen en de voicemail ingesproken. We willen de klacht graag met u bespreken en oplossen. U kunt ons op onderstaande telefoonnummer van maandag t/m zaterdag bereiken tussen 08:30-16:30 uur. Met vriendelijke groet, Tom Franse Baby-Dump B.V. Esdoornstraat 22A 5682 CM Best Tel: +31 (0)499-460800 E-mail: service@baby-dump.nl Web: www.baby-dump.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht EvelienBreda

4 maanden geleden - De klacht is op een hele nette wijze opgelost. Fijn!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 07 september 2017 om 14:06 geantwoord

Bericht van Baby-Dump.nl 06 juli 2017 om 09:58
Wijzigen
Geachte mevrouw Willaert,

We willen de klacht graag met u bespreken en oplossen.

Tom Franse

Baby-Dump B.V.
Esdoornstraat 22A
5682 CM Best
Tel: +31 (0)499-460800
E-mail: service@baby-dump.nl
Web: www.baby-dump.nl

Alle klachten die gemeld zijn door EvelienBreda